Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Γερόντισσα Λαμπρινή: Μεγάλη αμαρτία η έκτρωση – Δύσκολα συγχωρείται


Γερόντισσα Λαμπρινή: Σε μια επίσκεψη που της έκανα (λέει ο ανιψιός της) μου ανέφερε:

Γερόντισσα Λαμπρινή: Σε μια επίσκεψη που της έκανα (λέει ο ανιψιός της) μου ανέφερε:

Ενώ έκανα προσευχή βλέπω τον Κύριο να βαδίζει επάνω σε μια θάλασσα και πίσω του ακολουθούσαν οι μαθητές του.

Έσκυψε ο Κύριος και πήρε κάτι που επέπλεε στη θάλασσα! Ήταν ένα μωρό από έκτρωση ενός νεαρού ζευγαριού!

Το πήρε ο Κύριος με τα δύό του χέρια, γύρισε προς τους μαθητές του, το σήκωσε ψηλά και είπε με παράπονο:

«Αυτό είναι δικό μου! Εγώ τους το έδωσα! Γιατί μου το πετάξανε»;

Έσκυψε το κεφάλι του ο Κύριος και συνέχισε το δρόμο του.

– Μεγάλη αμαρτία η έκτρωση, είναι φόνος καλά προμελετημένος και δύσκολα συγχωρεί ο Κύριος.

Όταν συλλαμβάνει η γυναίκα αμέσως ο Κύριος παίρνει ένα κομμάτι από το Σώμα του (στο λέω έτσι για να το καταλάβεις) και το δίνει στο έμβρυο και τοποθετεί έναν άγγελο δίπλα του.


Πηγή δημοσίευσης
Ιερά Μονοπάτια

https://www.elromio.gr