Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Μερκής: «Μου είπε “θυμάσαι τι σας έκαναν οι Τούρκοι;”»

Ο ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ, Γιώργος Μερκής, είχε πανηγυρίσει έξαλλα στο Αζερμπαϊτζάν την πρόκριση της ομάδας του πέρυσι στα πλέι οφ του Champions League με την ελληνική σημαία και εξήγησε μετά το τέλος του αγώνα τον λόγο, τονίζοντας ότι ο επιθετικός της Καραμπάκ προσπάθησε να τον προκαλέσει.«Θέλω να πω κάτι που μου έτυχε μέσα στο γήπεδο. Σε μια φάση, όταν ζήτησα φάουλ, γύρισε ο επιθετικός και μου λέει: "Μην κλαις σαν... γυναίκα".


Του είπα: "Δεν κλαίω, εγώ είμαι Έλληνας". Μου απάντησε: "Θυμάσαι τι σας έκαναν οι Τούρκοι;".

Τότε του είπα: "Εγώ θυμούμαι, θα δεις τι θα πάθεις και εσύ σήμερα". Και του δείξαμε. Γι' αυτό και ο πανηγυρισμός με την ελληνική σημαία.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι. Μέσα σε μια δύσκολη έδρα καταφέραμε να πάρουμε την πρόκριση. Δεν νομίζω να πίστευαν πολλοί ότι μπορούσαμε να περάσουμε.

Εμείς το πιστεύαμε. Έδειξαν όλα τα παιδιά διάθεση και πάθος μέχρι το τελευταίο λεπτό» τόνισε στο Cablenet.

https://www.ethnos.gr/athlitismos/55505_merkis-moy-eipe-thymasai-ti-sas-ekanan-oi-toyrkoi