Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015

Αναγνώριση συμβίωσης ομοφύλων: Ερωτήσεις - Απαντήσεις Της Θεοδώρας Δαρέα Θεολόγου, Σαράντα Εκκλησιές Θεσ/νίκη


(Θερμές ευχαριστίες στους αδελφούς Θ.Φ.Δ. , Ε.Π. και την Σ.Σ. για την μεγάλη βοήθεια τους στην συγγραφή του άρθρου)

"Το σύμφωνο συμβίωσης είναι μια τελευταία ένδειξη της κρίσεως που υπάρχει στις ανθρώπινες σχέσεις"

"Το σύμφωνο επισημοποιεί αυτή την κρίση που ανέφερα! Έχουμε ανάγκη να μας προστατεύει ο νόμος, γιατί δεν εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον, γιατί φοβόμαστε ο ένας τον άλλον και γιατί δεν είμαστε έντιμοι μεταξύ μας"

--ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ--




1) Λένε κάποιοι φίλοι πως το κράτος οφείλει να είναι ουδετερόθρησκο, να μην είναι θεοκρατικό ούτε χριστιανικό, για να είναι αντικειμενικό και να δίδει ίσα δικαιώματα που να τα απολαμβάνουν όλοι οι πολίτες του, χριστιανοί και μη, ετεροφυλόφιλοι ή ομοφυλόφιλοι. Οι Χριστιανοί θα πρέπει να δείχνουν σεβασμό στο πρόσωπο του άλλου και σε κάθε άνθρωπο ως εικόνα Θεού, ανεξάρτητα θρησκείας ή φύλου ή χρώματος;

Κατ' αρχάς δεν οφείλει να είναι ουδετερόθρησκο αλλά οφείλει να σέβεται τις υπόλοιπες Θρησκείες. Και αυτό καθιερώνεται από την αρχή της ανεξιθρησκίας που όντως ισχύει. Το Σύνταγμα του κράτους μας είναι στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Αυτό το κάνει Θεοκεντρικό και βέβαια ΟΧΙ Θεοκρατικό. Αυτό σημαίνει πως εμπνέεται ελεύθερα από Χριστιανικές Αξίες που πηγάζουν από την πίστη του λαού μας και δεν τις επιβάλλει με Ισλαμικού τύπου διατάξεις.

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα και πράξη είναι εξίσου αποδεκτά. Για παράδειγμα, οι σατανιστές δεν είναι αποδεκτοί επισήμως ως Θρήσκευμα, ούτε είναι θεμιτή και νόμιμη πρακτική η πολυγαμία, αν και είναι αποδεκτή από μια μεγάλη ομάδα (εκατοντάδων χιλιάδων) μουσουλμάνων και θα μπορούσε κάποιος να σκεφθεί αν καταπατούνται τα θρησκευτικά δικαιώματα τους...

Ο Χριστιανοί, πραγματικά, πρέπει να δείχνουν ανοχή στο πρόσωπο του οποιουδήποτε. Και στον ομοφυλόφιλο και στον πολύγαμο, τον κλέπτη και στον σατανιστή ακόμα. Αυτό, δεν σημαίνει πως πρέπει να τους ενισχύουμε στις πράξεις τους όμως. Εχθρός μας είναι η πράξη, όχι ο άνθρωπος. Δεν είναι σωστό να φυλακίζεται ένας ομοφυλόφιλος λόγω της αμαρτίας του και πράγματι αυτό δεν συμβαίνει. Δεν μπορεί κανένας να περιμένει από έναν ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ (αν θέλει να λέγεται και να είναι τέτοιος) το να ψηφίσει μια διάταξη που όχι απλώς επιτρέπει μία αμαρτία, αλλά δίνει και πρόσθετες διευκολύνσεις μέχρι του σημείου να την αναγνωρίζει πλέον θεσμικά. Γιατί θα πρέπει να το κάνει αυτό ένας ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ πολιτικός; Γιατί θα πρέπει ένας Χριστιανός να δώσει διευκολύνσεις στην τέλεση αμαρτιών (οποιωνδήποτε αμαρτιών...); Δεν έχει δικαίωμα στην άποψη του; Δεν έχει δικαίωμα να πιστεύει πως κάτι τέτοιο είναι βλαπτικό για την κοινωνία και την οικογένεια; Μάλιστα όταν αυτό το μαρτυρεί όχι μόνο η Χριστιανική Πίστη, αλλά ΚΑΙ ΟΛΕΣ οι Αρχαίες Θρησκείες;

Βλέπουμε λοιπόν πως οι Χριστιανοί ενώ είναι υποχρεωμένοι να σέβονται το Πρόσωπο, (αμαρτωλό η μη) δεν είναι καθόλου υποχρεωμένοι να σέβονται την αμαρτία. Ένας Πνευματικός Πατέρας (απλός Ιερέας η Επίσκοπος) μπορεί να ασκήσει τα ανάλογα επιτίμια σε Χριστιανούς που δεν σέβονται την πίστη τους. Και το κάνουν αυτό όχι για να τιμωρήσουν, όχι για να φοβίσουν, αλλά για να θεραπεύσουν.



2) Λέει κάποιος φίλος: Μα είναι σωστό να επιβάλλουν ιεράρχες σε πολιτικούς το τι θα ψηφίσουν;

Αν ήταν έτσι, τότε πραγματικά θα συμφωνούσαμε. Όμως δεν είναι. Τα επιτίμια ισχύουν ως θεραπευτικά μέσα για όλους τους Χριστιανούς. Πολιτικούς ή απλούς πολίτες. Όταν πράττεις κάτι αντίθετο με την Πίστη είναι στην ευχέρεια του Πνευματικού Πατέρα αν και πώς θα επιβληθούν τα κατάλληλα επιτίμια. Γιατί θα πρέπει οι πολιτικοί να αποτελούν εξαίρεση; Δεν θα ήταν άδικο προνόμιο ορισμένων; Βεβαίως και θα ήταν. Από την άλλη, δεν επιβάλλει κανένας στον πολιτικό να είναι Χριστιανός. Αν όμως Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ να είναι και να λέγεται Χριστιανός έχει υποχρεώσεις, όπως έχουν υποχρεώσεις ΟΛΟΙ οι πιστοί οπουδήποτε στον κόσμο. Αν θέλει να πράξει κάτι ενάντια στην πίστη του έχει δικαίωμα να πάψει να λέγεται και να είναι Χριστιανός και να ασπαστεί οποιαδήποτε άλλη πίστη. Αναφαίρετο δικαίωμα του και βασίζεται στην αρχή της ανεξιθρησκείας. Το να θέλει όμως ειδική μεταχείριση επειδή τυγχάνει πολιτικός δεν είναι ούτε δημοκρατικό ούτε Ορθόδοξο και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Από την άλλη αν θέλει και να ψηφίζει αντιχριστιανικά νομοσχέδια και να μπορεί παράλληλα να αρπάξει την Χριστιανική ψήφο, τότε είναι απλά ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ. Δεν μπορούμε πάρα να χαρακτηρίσουμε έτσι κάποιον που υποκρίνεται πως είναι κάτι που δεν είναι, μόνο και μόνο για το εκλογικό συμφέρον. Δεν του το επιβάλλει λοιπόν ο (οποιοσδήποτε) Ιεράρχης, αλλά η Χριστιανική του πίστη, την οποία ελεύθερα επέλεξε.

Βλέπουμε πως όποιος Πολιτικός έχει καθαρή συνείδηση δεν αναγκάζεται σε τίποτα. Είτε είναι (πραγματικά) Χριστιανός είτε όχι. Μόνο ένας λαϊκιστής / απατεώνας έχει πρόβλημα. Αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα της Εκκλησίας.



3) Μα γιατί να επιβάλλουμε τις απόψεις μας σε μία μερίδα του κόσμου που δεν τις αποδέχεται; Δεν είναι δικαίωμα του άλλου να πράττει την αμαρτία; Αν λοιπόν δεν είναι πιστός ο ομοφυλόφιλος γιατί να μην του επιτρέπουμε να πράξει όπως θέλει; δεν είναι αντιδημοκρατικό; Δεν είναι Θεοκρατικό;

Κατ' αρχάς μέσα σε μία οργανωμένη δημοκρατική κοινωνία υπάρχουν απόψεις που μας επιβάλλονται έτσι και αλλιώς. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να σταθείς γυμνός στην πλατεία Αριστοτέλους (ή Συντάγματος) χωρίς να συλληφθείς. Δεν μπορείς να πράξεις αιμομιξία (μιλάμε ανάμεσα σε ενηλίκους..). Δεν είναι νόμιμη η πολυγαμία. Όλοι αυτοί δεν έχουν δικαιώματα; Και όμως αυτά απαγορεύονται. Γιατί; Δεν είναι και αυτοί ελεύθεροι να πράξουν οτιδήποτε θέλουν; Γιατί φέρεστε "Ρατσιστικά" εναντίον τους και δεν αφήνετε π.χ. δύο αιμομίκτες να ζήσουν τον έρωτά τους; τι σας ενδιαφέρει εσάς; Ποιούς βλάπτουν εκτός από τους εαυτούς τους;

Το θέμα είναι πως σε αυτά τα ζητήματα η απάντηση είναι πάντα σχετική. Σχετική με την πίστη του καθενός. Αν κάποιος είναι Άθεος/Ανθρωπιστής μπορεί να πιστεύει πως και η αιμομιξία ακόμα είναι ανεκτή. Δεν μπορεί όμως ένας Άθεος εκκοσμικευμένος ανθρωπιστής να επιβάλλει την πίστη του αυτή στο σώμα του λαού, εάν αυτό δεν θέλει. Τέτοια έπρατταν σε σταλινικού ή μαοϊκού τύπου καθεστώτα. Όχι σε δημοκρατίες. Αυτό θέλουμε;

Υπάρχει λοιπόν η (νομική) έννοια των Χρηστών Ηθών. Αν κάτι έρχεται ενάντια σε αυτά, συνήθως απαγορεύεται. Γιατί θα πρέπει οι πολίτες να δεχτούμε ως απαράβατο και ιερό δικαίωμα να νομιμοποιηθούν πολιτικά ενώσεις ομοφύλων ανθρώπων που απολαμβάνουν πρωκτικό ή αιδοιακό έρωτα; Ποιος το ορίζει αυτό; Γιατί θα πρέπει όλοι να το αποδεχτούμε, χωρίς καμία αντίδραση ή αντιπαράθεση επιχειρημάτων; Γιατί τέτοιος δογματισμός, όταν όλοι αυτοί μας κατηγορούν εμάς τους Χριστιανούς σαν δογματικούς;

Το να θέλει μια μικρή πολιτική ολιγαρχία να επιβάλλει τις απόψεις της στην πλειοψηφία του κόσμου με ειρωνείες, με βρίσιμο («είστε φασίστες, όσοι διαφωνείτε») και απαξίωση της Χριστιανικής τους γνώμης, δείχνει το πόσο μακριά βρίσκονται από την έννοια της δημοκρατίας αλλά και του σεβασμού του λαϊκού αισθήματος.

Πριν μερικές μέρες έλαβε χώρα στην Κροατία σχετικό δημοψήφισμα (που προκάλεσαν ιδιώτες, μαζεύοντας υπογραφές! Παράδειγμα δημοκρατικής λειτουργίας!) για την νομιμοποίηση της ένωσης Ομοφύλων. Έχασαν οι υποστηρικτές τέτοιων ενώσεων. Έτσι λειτουργούν οι εύρυθμες κοινωνίες που θέλουν να δίνουν δικαίωμα στους πολίτες τους για το πώς θέλουν να οριστεί η κοινωνία τους. Εκεί το έπραξαν οι πολίτες γιατί μπορούσαν. Δεν περίμεναν από μία πολιτική ολιγαρχία όπως εδώ. Στις περισσότερες περιπτώσεις αποφεύγονται τέτοια δημοψηφίσματα με διάφορες δικαιολογίες γιατί οι υποστηρικτές των ενώσεων ξέρουν πως θα χάσουν και πανικοβάλλονται μπροστά στην λαϊκή βούληση.

Να προσέξουν οι ψευδοδημοκράτες (οι οποίοι κατά τα άλλα κόπτονται για τα δικαιώματα του λαού..), γιατί με το να αντιστέκονται στο δικαίωμα του λαού να ορίζει την δομή της κοινωνίας στην οποία μετέχει, με προφάσεις και αυθαίρετα πολιτικά δόγματα, μπορεί να τούς στρέψουν προς ακραία πολιτικά, νεοναζιστικού τύπου μορφώματα.

Θα είναι τότε υπαίτιοι για ένα σοβαρό έγκλημα υπονόμευσης της Δημοκρατίας μας.

Και καλό είναι να σταματήσουν να αναμασούν το θέμα της τάχα Θεοκρατίας. Γιατί σε χώρες όπως η Μολδαβία, η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σε πλήρη συμφωνία με Άθεους, όπως το Κομμουνιστικό Κόμμα, για την μη νομιμοποίηση ενώσεων ομοφύλων. Δεν είναι θέμα Θεοκρατίας, αλλά θέμα σεβασμού των Χρηστών Ηθών. Δεν απαγορεύεται στους ομοφυλόφιλους να συνάπτουν σχέσεις μεταξύ τους. Δεν θεωρείται έγκλημα. Το να προσπαθούν όμως να επιβάλλουν τις αυθαίρετες απόψεις τους στο σύνολο της κοινωνίας, δείχνει πως εκείνοι είναι που προσπαθούν να επιβάλλουν δογματικά αθεϊστικές ουμανιστικές θέσεις. Το ίδιο είχε γίνει και επί σταλινισμού ή μαοϊσμού. Το να προωθείς εν αγνοία της κοινωνίας δογματικές μεταφυσικές θέσεις με ανθρωπολογικό υπόβαθρο, ενώ η πλειοψηφία δεν συμφωνεί, δεν είναι δείγμα δημοκρατικό, αλλά ολοκληρωτικό.



4) Μην συγκρίνετε την Ομοφυλοφιλία με την πολυγαμία ή την αιμομιξία. Δεν είναι το ίδιο. Δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα από κανέναν. Είναι ελάχιστες αυτές οι περιπτώσεις σε σχέση με τους ομοφυλόφιλους. Συζητάμε πραγματικά και όχι φανταστικά θέματα. Είναι αχυράνθρωπος το επιχείρημά σας. Αλλάζετε το θέμα της συζήτησης.

Γιατί δεν είναι το ίδιο; Για εμάς τους Χριστιανούς είναι. Είναι όλα αμαρτία. Είναι η άποψη μας και πρέπει να το σεβαστείτε, αν είστε αληθινά δημοκράτες, ακόμα και αν διαφωνείτε. Γράψαμεπαραπάνω τους δημοκρατικούς λόγους για τους οποίους επιβάλλεται να γίνει αυτό.

Ειδικά η πολυγαμία είναι το θρησκευτικό δικαίωμα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ανθρώπων. Εκατοντάδων χιλιάδων στην Ελλάδα. Πώς και γιατί εσείς το θεωρείτε ως μη υπάρχον; Με ποιο δικαίωμα; Αν νομιμοποιηθούν ενώσεις ομοφύλων ανθρώπων που απολαμβάνουν πρωκτικό ή αιδοιακό έρωτα γιατί να μην νομιμοποιηθούν αιμομικτικές ενώσεις; Δεν είναι δικαίωμά τους; Επειδή είναι λίγες; Μα αυτός είναι ορισμός της μειονότητας! Αυτές δεν υποτίθεται πως υπερασπίζεστε;

Μήπως τελικά είναι αχυράνθρωπος το επιχείρημα περί Θεοκρατίας; Γιατί αν ίσχυε, θα απαγορευόταν καθολικά η Ομοφυλοφιλία όπως και η αιμομιξία. Οι περιπτώσεις αυτές είναι όλες παρόμοιες και δεν εξηγείτε ικανοποιητικά γιατί κάνετε διαχωρισμό. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν και -λίγοι σχετικά- που λένε για την νομιμοποίηση της πολυγαμίας ή/και της αιμομιξίας. Αυτοί -μέσα στην ανωμαλία τους - είναι περισσότερο συνεπείς με τα όσα λένε, τουλάχιστον. Εσείς κάνετε τέτοιες διακρίσεις πάνω σε τι βάση;

Η ατζέντα είναι γνωστή. Δυστυχώς. Πρώτα θα νομιμοποιηθούν οι ομόφυλες ενώσεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο. Μετά θα νομιμοποιηθούν και άλλου είδους ενώσεις και τελικά η οικογένεια, θα αποτελεί νοσταλγικό παρελθόν. Θα γίνει σταδιακά και χωρίς καμία επικύρωση από τον λαό, από μία ολιγαρχική πολιτική ομάδα ακτιβιστών που υβρίζουν και κοροϊδεύουν όποιον έχει οποιαδήποτε άλλη άποψη περί του θέματος. Όταν ανοίξει η κερκόπορτα δεν υπάρχει τέλος στον κατήφορο.

Τα θέματα λοιπόν δεν είναι άσχετα μεταξύ τους αλλά πολύ σχετικά. Όποιος δεν το βλέπει μάλλον εθελοτυφλεί .



5) Η ομοφυλοφιλία δεν προκαλεί διάφορες ασθένειες ψυχικές και σωματικές όπως η αιμομιξία. Δεν είναι το ίδιο.

Και η πολυγαμία δεν προκαλεί κάτι, όμως και αυτή απαγορεύεται, παρ’ ότι έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνων στην χώρα μας. Γιατί να μην νομιμοποιηθεί πρώτα η πολυγαμία, που έχει και χιλιάδες χρόνια ύπαρξης; Καταλαβαίνετε πως με την λογική αυτή βρίσκεστε σε μία επικίνδυνη οδό. Στο τέλος της μακράς διαδικασίας θα έχουμε κατάργηση της "κατ' οίκον Εκκλησίας", της οικογένειας. Είτε το παραδέχεστε είτε όχι.

Όσον αφορά την αιμομιξία τώρα: στα διάφορα ζευγάρια που πάσχουν από γενετικές ασθένειες ή είναι μειωμένης αντίληψης ή προβληματικής ψυχολογίας, δεν τους απαγορεύεται να συνάπτουν ενώσεις. Εσείς θεωρείτε όμως πως θα πρέπει να απαγορεύεται στα αιμομικτικά ζευγάρια; Γιατί; Αυτά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα; Όμως με την λογική σας, φτάνουμε σε προληπτική ευγονική, δηλαδή απόψεις που απηχούν τους ναζί. Είναι απίθανα ειρωνικό το πώς η απολυτοποίηση μιας άποψης μπορεί να οδηγήσει κάποιον στις ίδιες ατραπούς με τον Δρ. Μένγκελε, αρκεί να στηρίξει την δογματική του γνώμη. Και μάλιστα από ανθρώπους που ισχυρίζονται ότι το κάνουν στο όνομα της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων των μειονοτήτων!

Αγαπητοί, αν στους αιμομίκτες απαγορεύονται τέτοια δικαιώματα λόγω ασθενειών τότε γιατί στους έχοντες γενετικά κληρονομικές αλλά και ψυχικές παθήσεις δεν θα πρέπει να απαγορεύονται επίσης τα ίδια δικαιώματα; Θα συμφωνούσατε με μία τέτοια απαγόρευση; Γιατί τότε ορισμένοι συμφωνείτε με την απαγόρευση κατά των αιμομικτών; Και μάλιστα υπάρχει -με βάση την δική σας λογική- ακραία ρατσιστική αντίληψη εναντίον τους; Εσείς δεν θεωρείτε πως όλες οι μειονότητες - ακόμα και αν έρχονται ενάντια στα Χρηστά Ήθη - έχουν δικαίωμα να έχουν πολιτικές και θεσμικές διευκολύνσεις; Ορίστε λοιπόν. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Γιατί δεν επιτρέπεται και στους αιμομικτικούς να έχουν τα ίδια δικαιώματα;



Τι λέει σχετικά ο νόμος, σύμφωνα με το άρ. 345 ΠΚ, όπως ισχύει σήμερα:

1. Η συνουσία μεταξύ συγγενών εξ αίματος, ανιούσας και κατιούσας γραμμής, τιμωρείται: α. ως προς τους ανιόντες με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών, αν ο κατιών δεν είχε συμπληρώσει το δέκατο πέμπτο έτος της ηλικίας του, με κάθειρξη αν ο κατιών είχε συμπληρώσει το δέκατο πέμπτο αλλά όχι το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του, με φυλάκιση μέχρι δύο ετών αν ο κατιών έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του, β) ως προς τους κατιόντες, με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, γ) μεταξύ αμφιθαλών ή ετεροθαλών αδελφών, με φυλάκιση μέχρι δύο ετών.

2. Συγγενείς κατιούσας γραμμής ή αδελφοί μπορούν να απαλλαγούν από κάθε ποινή, αν κατά το χρόνο της πράξης δεν είχαν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας τους.

Να σας ενημερώσω, πως υπάρχουν συνάνθρωποί μας που διεκδικούν το δικαίωμά τους στην αιμομιξία. Δικαστικώς. Γιατί να μην έχουν και αυτοί δικαίωμα -με βάση την δική σας λογική- σε αναγνώριση;



Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ:

"Το δικαίωμά τους... στην αιμομιξία διεκδικούν δύο αδέλφια στη Γερμανία, τα οποία σε πείσμα των ποινικών διώξεων που έχουν υποστεί, δηλώνουν αποφασισμένα να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη ζητώντας να ακυρωθεί ο νόμος που καθιστά την αιμομιξία έγκλημα.

Η τραγική ιστορία έχει συγκλονίσει την Γερμανική κοινή γνώμη.

Ο 29χρονος σήμερα Πάτρικ Στούμπινγκ υιοθετήθηκε σε ηλικία 4 ετών από οικογένεια Ανατολικοβερολινέζων και μόλις ενηλικιώθηκε βρήκε τη φυσική του οικογένεια. Ήταν όμως μια μοιραία συνάντηση, καθώς έτυχε να ερωτευθεί την αδελφή του, Σουζάνα, και να αποκτήσει μαζί της τέσσερα προβληματικά παιδιά: το ένα έχει δοθεί σε ανάδοχη οικογένεια και τουλάχιστον τα δύο πάσχουν από διανοητική αναπηρία εξαιτίας της αιμομιξίας.

«Θέλουμε να καταργήσουμε τον νόμο που θεωρεί την αιμομιξία έγκλημα» δηλώνει ο Στούμπινγκ, ο οποίος κινδυνεύει να ξαναμπεί στη φυλακή διότι συνεχίζει την αιμομικτική σχέση με την αδελφή του. «Δεν αισθανόμαστε ένοχοι για αυτό που συμβαίνει μεταξύ μας» αναφέρουν τα δύο αδέλφια σε κοινή τους δήλωση.

Ο Πάτρικ και η Σουζάνα συναντήθηκαν το 2000. Ο πατέρας τους είχε πεθάνει, ενώ η μητέρα τους Αν-Μαρί απεβίωσε από καρδιακή προσβολή, έξι μήνες μετά την επανένωση της οικογένειας. Το πένθος «έφερε πιο κοντά» τα δύο αδέλφια, τα οποία έκτοτε διώκονται ποινικώς. "

[Πηγή:http://www.tovima.gr/world/article/?aid=193301, ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/02/2007]

Ορίστε λοιπόν. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για τους επίδοξους κυνηγούς -τάχα- ελευθεριών. Ξεχνούν κάτι αυτοί οι Κύριοι. Πως άλλο ελευθεριότητα και άλλο ελευθερία και πως κάθε κοινωνία έχει το ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται στα θέματα ηθικής και κοινωνικών συμβάσεων. Αν τους το αφαιρέσει κάποιος παύει να είναι δημοκράτης, όπως και αν ονομάζει τον εαυτό του. Είναι σύμμαχος ενός ολοκληρωτισμού που είναι θέμα χρόνου να οδηγήσει σε (ναζιστικού τύπου) τερατογενέσεις. Όταν δεν σέβεσαι την δημοκρατία, θα έχεις επιπτώσεις.



6) Την δημοκρατία δεν την σέβεται όποιος δεν σέβεται τα δικαιώματα μειονοτήτων, όχι εμείς.

Το είπαμε και παραπάνω. Το να βαπτίζεις μια ολιγαρχία πολιτικών ως υπερήρωες υπερασπιστές μειονοτήτων, είναι ένας καλός τρόπος για να περάσεις θεσμικά οτιδήποτε, χωρίς να ρωτήσεις αν ο λαός συμφωνεί. Μπορείς να περάσεις την πολυγαμία, την αιμομιξία ή οτιδήποτε άλλο θελήσεις και να αποκρύψεις πως ο σκοπός σου πίσω απ' όλα είναι να χτυπήσεις κοινωνικούς θεσμούς ΑΙΩΝΩΝ όπως η οικογένεια, ώστε σταδιακά να μετατρέψεις την κοινωνία σε ουμανιστική και εκκοσμικευμένη/αθεϊστική/καταναλωτική. Μετά θα είναι ευκολότερη η χειραγώγηση της. Αυτό μπορούμε να το ονομάσουμε και κοινωνική μηχανική.

Αν όμως είσαι πραγματικά δημοκράτης και όχι σταλινικού ή μαοϊκού τύπου πολιτικός, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έρθεις σε διάλογο με την κοινωνία ΚΑΙ ΜΟΝΟ αν αυτή συμφωνεί με τις απόψεις σου να τις προωθήσεις θεσμικά. Αλλιώς φαίνεται ξεκάθαρα ο ελιτισμός σου και η απαξίωση της λαϊκής κυριαρχίας. Μπορεί στα λόγια να θες να λέγεσαι δημοκράτης αλλά μόνο τέτοιος δεν είσαι. Αν πραγματικά ήσουν, φίλε μου, δημοκράτης, θα συμφωνούσες πως για να αλλάξει ο ορισμός των Χρηστών Ηθών, και εφόσον υπάρχουν αντιδράσεις, ο μόνος τρόπος είναι ένα δημοψήφισμα, όπως και στην Κροατία. Καθαρά πράγματα. Δημοκρατικά.



7) Δεν κοιτάτε καλύτερα το παπαδαριό σας που ζέχνει από ομοφυλόφιλους και προσπαθείτε να στερήσετε τα δικαιώματα τους; Κοιτάξτε τα του Οίκου σας πρώτα! Ο Χριστιανισμός είναι υπεύθυνος για τόσα εγκλήματα, δεν θα μας πείτε εσείς τι είναι δημοκρατικό.

Κατ' αρχάς, το να μιλάτε με υβριστικό τρόπο δεν σας τιμά. Αν έχετε αποδείξεις πως τάχα η πλειοψηφία στην Εκκλησία είναι ομοφυλόφιλοι, θα σας παρακαλούσαμε να τις αναφέρετε. Αλλιώς τα ίδια λένε για διάφορες ειδικότητες μέσα στην κοινωνία. Έχουμε ακούσει κανέναν να λέει πως δεν έχουν δικαίωμα οι ιατροί να ομιλούν επειδή παίρνουν φακελάκια; Ή, με την ίδια λογική, επειδή έχουν καταδικαστεί ορισμένοι πολιτικοί για σκάνδαλα, δεν θα έπρεπε να έχει κανένας πολιτικός γνώμη για τα οικονομικά; Επειδή κάποιοι ομοφυλόφιλοι κάνουν εγκλήματα θα πρέπει όλοι οι ομοφυλόφιλοι να αποκλείονται από τον δημόσιο λόγο; Επειδή πολλοί ομοφυλόφιλοι επικρατούν στα ΜΜΕ θα πρέπει να σιωπούν τα ΜΜΕ στο θέμα αυτό; Βλέπετε πού οδηγεί ο τρόπος σκέψης αν εφαρμοστεί και αλλού, και όχι μόνο στην Εκκλησία; Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά; Γιατί δυστυχώς, η διδασκαλία της Εκκλησίας ελέγχει την συνείδηση μας και προσπαθούμε να βρούμε δικαιολογίες.

Ευφυολόγημα είναι αγαπητοί η θέση σας και δείχνει μάλιστα πως δεν συμπαθείτε και τους ομοφυλόφιλους, διότι είναι φανερά υποτιμητική η στάση σας. Εμείς τους αγαπάμε τους ομοφυλόφιλους, γι' αυτό και δεν ενισχύουμε περισσότερο την στάση τους. Αγαπάμε τον αμαρτωλό, όπου και να είναι, αλλά δεν αγαπάμε καθόλου την αμαρτία. Την αποστρεφόμαστε. Την θεωρούμε πνευματική ψυχασθένεια, όπως γενικά είναι ο εγωϊσμός και η φιλαυτία. Θα ήθελα να ήξερα αν κάποτε βρισκόταν ένοχος κάποιος ιερέας για κατοχή ναρκωτικών, με βάση την δική σας λογική, αυτό θα σήμαινε πως δεν θα έπρεπε να έχει γνώμη η Εκκλησία για το θέμα αυτό; Το ίδιο και για την κλοπή; Εμείς, ξαναλέμε, δεν απαγορεύουμε την πράξη. Δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει αυτή την αμαρτία. Προβάλλεται καθημερινά από τα ΜΜΕ και δεν έχουμε σταματήσει κανέναν, διότι είμαστε ειρηνικοί. Έχουμε δικαίωμα όμως να κάνουμε ειρηνικό πολιτικό αγώνα και να καλέσουμε τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ πολιτικούς (όσοι θέλουν και επιθυμούν να λέγονται και να είναι Χριστιανοί, και όχι απλά να μαζεύουν τις ψήφους μας ως κοινοί απατεώνες...) να στηρίξουν τις κοινωνικές πεποιθήσεις και τα Χρηστά Ήθη που η πλειοψηφία του λαού επιθυμεί να ισχύουν. Όπως έχουμε ξαναπεί, άλλοι αδιαφορούν για την κοινωνική δυναμική των θέσεών τους. Όχι εμείς.

Όσον αφορά τα εγκλήματα του Χριστιανισμού, αυτά που συνέβησαν ήταν από πρόσωπα που δρούσαν ΑΝΤΙΘΕΤΑ στις επιταγές της πίστεως μας. Αλλά και πάλι, δεν συγκρίνονται (ποσοτικά ή ποιοτικά!) τα εγκλήματα αυτά με του ουμανιστικού αθεϊσμού! Εδώ μπορείτε να δείτε επίσημες στατιστικές.

Είναι ιδιαίτερο γνώρισμα των ολοκληρωτικών ιδεολογιών να δαιμονοποιούν ένα μέρος του πληθυσμού για να περάσουν τις θέσεις τους. Το έκαναν οι Ναζί με τους Εβραίους. Τώρα το κάνουν κάποιοι με τους Χριστιανούς. Μόλις κάποιος Χριστιανός υποστηρίξει την άποψη του είτε είναι φασίστας είτε ανώμαλος. Και δεν καταλαβαίνουν πως έτσι σπρώχνουν μια μερίδα κόσμου που δεν έχει τα αισθητήρια να διακρίνει, σε ακραίες πολιτικές ομάδες, στις οποίες καταφεύγουν γιατί είναι οι μόνοι που δέχονται -υποκριτικά- τις θέσεις τους. Και έτσι, όσοι αγνοούν την λαϊκή βούληση, ενδυναμώνουν τέτοιες ακραίες ομάδες και γίνονται ηθικοί συναυτουργοί στο έγκλημα που θα εξελιχθεί σε λίγο μπροστά στα μάτια μας.

Είναι λυπηρό η ανθρώπινη αξιοπρέπεια κάποιων να σπιλώνεται μόνο και μόνο επειδή δεν δέχονται τα αυθαίρετα δόγματα μιας ουμανιστικής ολοκληρωτικής ανθρωπολογίας, που δεν καταδέχεται καν να δώσει φωνή στην κοινωνία για να διαφωνήσει με αυτούς.



8) Το σύμφωνο συμβίωσης δεν είναι γάμος! Αν ήταν γάμος θα διαφωνούσαμε και εμείς. Απλά δίνει μερικές διευκολύνσεις σε μία (αμαρτωλή έστω) μειονότητα. Γιατί δεν θέλετε να τους παρέχετε τις διευκολύνσεις αυτές;

Γιατί δεν είναι γάμος; Επειδή δεν το ονομάζουν έτσι; Μα το όνομα δεν είναι τίποτα. Αν προσέξετε τις διατάξεις, δίνουν στα ομόφυλα ζευγάρια τις ουσιαστικά ίδιες κοινωνικές δυνατότητες με όσους συνάπτουν γάμο. Σε νομικό και κοινωνικό επίπεδο τι άλλο χρειάζεται; Απλά δεν ονομάστηκε έτσι για να γίνει ευκολότερα αποδεκτό. Αργότερα θα γίνει και αυτό. Όπως συμβαίνει τώρα σε διάφορες χώρες (π.χ. Γαλλία). Εμείς δεν απαγορεύουμε στους Ομοφυλόφιλους να έχουν τις αμαρτωλές σχέσεις τους. Ο Θεός τους προειδοποιεί για το αποτέλεσμα των πράξεων τους. Αλλά και Εκείνος δεν τους σταματά. Ούτε τους διευκολύνει όμως, οπότε δεν έχουμε εμείς δικαίωμα να κάνουμε κάτι τέτοιο. Αν βλέπεις πως ο αδελφός σου βαδίζει σε μονοπάτι προβληματικό που θα του δημιουργήσει ωδίνες τον προειδοποιείς, ακόμα και αν δεν έχεις το δικαίωμα να τον σταματήσεις. Δεν του διευκολύνεις τον δρόμο όμως, ώστε να πάει γρηγορότερα εκεί. Έτσι και εμείς οι Χριστιανοί, με την ψήφο μας και με το θάρρος της γνώμης μας θα υποστηρίξουμε όσα πηγάζουν από 20 αιώνες αγαπητικής διακονίας και κοινωνικής δράσης. Από Αγάπη.



Επίλογος

Αγαπάμε ΚΑΙ τους Ομοφυλόφιλους. Να το ξαναπώ: Τους Αγαπάμε. Τους θεωρούμε αδελφούς μας. Δεν τους καταδιώκουμε, και όποιος το κάνει ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.

Ο Πνευματικός πόλεμος της Εκκλησίας ΔΕΝ είναι ενάντια στον αμαρτωλό. Είναι ενάντια στην ΑΜΑΡΤΙΑ. Και ενώ δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ νόμος που να απαγορεύει την ομοφυλοφιλία και είναι ελεύθερος κάθε ομοφυλόφιλος αδελφός μας να ικανοποιήσει το πάθος του -αντίθετα στο τι λέει η Εκκλησία- δεν μπορούμε εμείς να τους παρέχουμε και διευκολύνσεις για να το ικανοποιούν ευκολότερα. Δεν μπορούμε, ως Χριστιανοί, να αναγνωρίσουμε θεσμικά τέτοιες δομές που δημιουργούν πολλά προβλήματα. Για τους παρόμοιους λόγους για τους οποίους δεν αναγνωρίζουμε την πολυγαμία ή την αιμομιξία ως νόμιμες ενώσεις.

Είναι θλιβερό, πως σήμερα ακόμα και σε πιστούς Χριστιανούς, πρέπει ορισμένες φορές να εξηγήσουμε τα αυτονόητα. Ακόμα και εκείνοι επηρεάζονται πολλές φορές από ολοκληρωτικού τύπου εκκοσμικευτικές ιδεολογίες που κρύβονται κάτω από το πέπλο του Ουμανισμού για να δικαιολογήσουν μη δημοκρατικές κοινωνικές παρεμβάσεις. Είναι τα επιχειρήματα τους όμορφα στα αυτιά και σαγηνεύουν ανθρώπους που δεν έχουν σκεφθεί περισσότερο.

Άλλοι απλά υβρίζουν και μέμφονται όποιον τους αντιμετωπίζει με επιχειρήματα. Θεωρούν a prioriκάθε αντίθετη θέση με την δική τους φασιστική ή αντιδημοκρατική, ενώ την ίδια ώρα με ένα είδος ακατανόητης θρησκοληψίας κηρύττουν τα δόγματα του Θρησκευτικού τύπου ουμανισμού που τον θεωρούν αυτονόητα αποδεκτό απ' όλους. Έτσι πραγματικά γίνονται Θεοκράτες ενός είδους. Η Ουμανιστική εκκοσμικευμένη Θεολογία τους δεν διαφέρει πολύ στο ήθος από εκείνη που προσπάθησαν να επιβάλλουν καθεστώτα Ναζιστικού, Σταλινικού ή Μαοϊκού τύπου.

Μα πώς μπορεί ο Ουμανισμός να γίνει ολοκληρωτικός και απάνθρωπος; ρωτούν ορισμένοι. Δεν είναι αντίθετο προς τον ορισμό του; Δεν είναι κέντρο του Ουμανισμού ο Άνθρωπος; Όντως είναι. Αλλά ποιός άνθρωπος; Το πώς ορίζεις τον άνθρωπο παίζει καίριο ρόλο. Αν ο ορισμός μας είναι αυθαίρετος και εσφαλμένος, θα οδηγήσει μαθηματικά σε μία εσφαλμένη και διεστραμμένη ζωή για τον άνθρωπο. Μια σκλαβιά. Ο λεγόμενος "Σοβιετικός Άνθρωπος"[http://en.wikipedia.org/wiki/New_Soviet_man] ήταν μια τέτοια προσπάθεια. Ο "Υπεράνθρωπος" των Ναζιστών [http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cbermensch] επίσης.

Όλα αυτά είχαν πηγή μια διεστραμμένη ερμηνεία της ανθρώπινης φύσεως που οδήγησε σε σκλαβιά. Ουμανισμοί ήταν. Οι οπαδοί τους θεωρούσαν πως είχαν ιδανικά και -σαν τους Φαρισαίους- έφταναν στην αυτοδικαίωση. Η προσπάθεια επιβολής των αξιών του ουμανισμού σε μεταφυσικό επίπεδο, είναι απλά μία σύγχρονη προσπάθεια, στο όνομα του καταναλωτισμού που καταναλώνει όχι μόνο προϊόντα αλλά και ανθρώπινες σχέσεις. Εμείς σε αυτό έχουμε να αντιτάξουμε τον Ανθρωπισμό στον οποίο κέντρο είναι ο Άνθρωπος ως εικόνα Θεού, ο τέλειος Θεάνθρωπος, ο Ιησούς Χριστός. Ο οποίος αγαπά και καταλαβαίνει όλους τους αμαρτωλούς: και τους ομοφυλόφιλους και εμάς τους πλεονέκτες και εμάς τους φιλάργυρους, τους εγωιστές. Όλους. Αλλά τους μιλάει με αγάπη και κατανόηση για να μπορέσουν να θεραπευτούν. Και δεν τους διευκολύνει στο να οδηγηθούν σε μονοπάτια, που όχι μόνο καταστρέφουν τον εαυτό τους αλλά σε βάθος χρόνου αλλοιώνουν και σημαντικές κοινωνικές δομές!

Αν θέλετε μια πλήρη και κατανοητή ανάλυση των θέσεων της Εκκλησίας μας για την Ομοφυλοφιλία, διαβάστε παρακαλώ την σχετική μελέτη του Υποδιακόνου Στήβεν Ρόμπινσον.                                    http://oodegr.co