Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

«Εγώ θα παραμείνω άφθαρτος» και έδειχνε τη φωτογραφία του Αγίου Νεκταρίου που έμοιαζε πολύ στο πρόσωπο με τον Άγιο Γαβριήλ



Ο Άγιος Γαβριήλ μας μιλούσε σαν να υπήρχε ήδη ο τάφος του, και μας άφησε διαθήκη:

- Πρώτα πρέπει ν΄ανοίξουν τον τάφο του Πνευματικού μου. Θα τον βρουν όπως εγώ τον ενταφίασα, με το Ευαγγέλιο στην καρδιά.



Ύστερα ν΄ανοίξουν τον δικό μου τάφο.



Εγώ θα παραμείνω άφθαρτος και έδειχνε τη φωτογραφία του Αγίου Νεκταρίου που έμοιαζε πολύ στο πρόσωπο με τον Άγιο Γαβριήλ.



Αυτή η φωτογραφία του Αγίου Νεκταρίου, ήταν κρεμασμένη στο κρεβάτι του και

πολλοί, βλέποντάς την νομίζαμε πως ήταν ο ίδιος ο Άγιος Γαβριήλ στο φέρετρο.


(Από το βιβλίο της Νάνα Μερκβιλάτζε: ''Ο Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός και Ομολογητής'').


 https://proskynitis.blogspot.com/