Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

Είμαι πεπεισμένος ότι αν καθένας μας αποφασίσει να αποφύγει τα κουτσομπολιά, τότε τελικά θα γίνουμε άγιοι


ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΗ. Ένας Χριστιανός είναι κάποιος που διευκολύνει τους άλλους να πιστέψουν στο Θεό.

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΗ. Κύριε, σε έχω ψάξει παντού και ήσουν μέσα μου... Και ήμουν έξω από τον εαυτό μου...


ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Είμαι πεπεισμένος ότι αν καθένας μας αποφασίσει να αποφύγει τα κουτσομπολιά, τότε τελικά θα γίνουμε άγιοι.

Υπάρχει ένα μάθημα. Ο δάσκαλος ρωτά:
- Παιδιά! Τι είναι ένα θαύμα;
Μια κοπέλα που μεγαλώνει σε μια χριστιανική οικογένεια, σηκώνει το χέρι της. Ο δάσκαλος, απρόθυμα, την ρωτάει.
- Ήταν ένα θαύμα όταν ο Θεός μετέφερε τους Ισραηλίτες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.
Ο δάσκαλος, προφανώς που δεν πιστεύει στον Θεό, αποφάσισε να καταγγείλει:
- Αυτό δεν μπορεί να ονομαστεί θαύμα. Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι σε ένα συγκεκριμένο σημείο, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, η θάλασσα αυτή είναι ρηχη μέχρι τα γόνατα και μπορεί ασφαλώς να την διασχίζεις.
Ο δάσκαλος ζητά περαιτέρω:
"Παιδιά!" Λοιπόν, κάποιος, να μας πει τι είναι θαύμα;
Και πάλι αυτό το κορίτσι σηκώνει το χέρι. Ο δάσκαλος δεν έχει πουθενά αλλού να ρωτησει. Πες μας πάλι λοιπον.
- Ήταν ένα θαύμα όταν ολόκληρος ο στρατός του Φαραώ πνίγηκε στη θάλασσα, όπου υπήρχε νερό μέχρι το γόνατο.


 http://yiorgosthalassis.blogspot.com/