Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

"Έχω κρυμμένο ένα μηχάνημα που γράφει αυτά που λένε οι άνθρωποι και μετά κοροϊδεύω τον κόσμο ότι κάνω θαύματα..."


Ένας νεαρός ο οποίος είχε σπουδάσει ηλεκτρονικός και ακούγοντας για τον Άγιο Παΐσιο υποπτευόταν ότι ο Άγιος είχε τοποθετήσει στην στέγη της Καλύβης του, στον φράχτη και στον γύρω χώρο κεραίες, μικρόφωνα και πομπούς

για να καταγράφει τις συνομιλίες των επισκεπτών και να παρουσιάζεται ύστερα ως διορατικός.
Αποφάσισε λοιπόν να τον επισκεφθεί για να
ερευνήσει αν θα μπορούσε τον χώρο αυτόν.
Ενώ περίμενε έξω από τον φράχτη μαζί με άλλους είκοσι περίπου ανθρώπους και στεκόταν προς τα πίσω βγήκε ο Άγιος Παΐσιος σήκωσε το χέρι του και δείχνοντάς τον φώναξε:
― Ε , παλληκάρι έλα εσύ μπροστά σε παρακαλώ!
― Σε εμένα μιλάτε; Ρώτησε εκείνος.
― Ναι σε σένα!
Αυτός ξαφνιάστηκε...
Ο Άγιος Παΐσιος άνοιξε την πόρτα και αμέσως τον πήρε και πήγαν πίσω από το Καλύβι.
- Κάθησε Στυλιανέ του είπε.
Αυτό ήταν το πρώτο χαστούκι που δέχθηκε η λογική του νέου.
Ο Άγιος κάθησε δίπλα του του έδειξε την σκεπή και τον ρώτησε:
― Βλέπεις τίποτε περίεργο στην σκεπή μου;
― Όχι είπε ο νέος κοιτάζοντας την σκεπή της Παναγούδας.
― Έχω μια κεραία κρυμμένη εκεί πάνω!
Κόκκαλο ο νέος! Και πριν συνέλθει του λέει ο Άγιος Παΐσιος;
- Βλέπεις τίποτε περίεργο μέσα στους θάμνους;
― Όχι , απάντησε και πάλι ο νέος.
― Έχω κρυμμένο ένα μηχάνημα που γράφει αυτά που λένε οι άνθρωποι και μετά κοροϊδεύω τον κόσμο ότι κάνω θαύματα! Εσύ γιατί ήρθες; Εμένα τι με θέλεις τώρα;
Ο νέος δεν μπόρεσε να αρθρώσει λέξη και άρχισε να κλαίει.
― Μη στενοχωριέσαι Στυλιανέ , του είπε ο Άγιος Παΐσιος. Οι καιροί είναι πονηροί και καλά κάνεις που αμφισβητείς. Εσένα η αμφισβήτηση θα σε οδηγήσει στην πίστη· αυτός είναι ο δρόμος σου.
Για κανόνα τώρα πήγαινε και μοίρασε λουκούμι και νερό στους άλλους και έλα κάποια άλλη φορά να τα πούμε!

Μια άλλη φορά ένας δικηγόρος συνάντησε στο μονοπάτι προς την Παναγούδα δύο προσκυνητές και τους είπε:
— Γι' αυτόν τον Παϊσιο πολλά λένε ... Εγώ τώρα θα πάω να του πω ότι είμαι γιατρός ενώ είμαι δικηγόρος. Θα τον μπερδέψω για να δω τι θα κάνει...

Μόλις ο Άγιος Παϊσιος άνοιξε την πόρτα στράφηκε αμέσως προς αυτόν και του είπε :
— Δικηγόρε, τα ψέματά σου στα δικαστήρια!!!


 http://amfoterodexios.blogspot.com/