Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Παναγία μου, σώσε με! Παναγία μου, σώσε με!



Κάποιος γέροντας έλεγε συνεχώς την ευχή: - Παναγία μου, σώσε με! Παναγία μου, σώσε με! Μια μέρα κάποιος διάβολος, έριξε στον γέροντα ένα πραγματικό βέλος, να τον τραυματίσει. Και καθώς ερχόταν το βέλος καταπάνω του, προσέκρουσε σε ένα πύρινο πράγμα και αυτοδιαλύθηκε. Ήταν η Χάρη της Παναγίας, που τον προστάτευσε.

Τα παιδιά της, η Παναγία πάντα τα προσέχει και κανείς δεν μπορεί να τα βλάψει.
 

Εμφανίστηκε η Παναγία πριν κάποια χρόνια στην Γερόντισσα Μακρίνα (Βασσοπούλου), που ήταν ηγουμένη στην Ιερά Μονή Πορταριάς του Βόλου και της είπε:

Θέλω να πεις στον κόσμο, να με επικαλείται. Είναι το διακόνημά μου σαν Μητέρα του Χριστού κατά φύση και η δική σας Μητέρα κατά χάρη, να σας βοηθώ. Εάν όμως οι άνθρωποι δεν με επικαλούνται, πώς εγώ θα τους βοηθήσω;
Να έχετε όλοι την ευλογία της Παναγίας!


Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα


https://www.ekklisiaonline.gr/arxontariki/gerontas-elege-synechos-tin-efchi-panagia-mou-sose-me-panagia-mou-sose-me/