Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

– Εγώ είμαι Άγιος! Θα σε κάνω καλά!


*Από το νέο βιβλίο της Ιεράς Μονής Αναλήψεως του Σωτήρος (Σίψα) «Ο Όσιος Γεώργιος της Δράμας – Ο Άγιος των πτωχών και των πονεμένων

~ Ονομάζομαι Χρυσούλα Πλιάτσικα κι είμαι από την Περαία Θεσσαλονίκης. Τον Ιανουάριο του 2016 κάποια μέρα πήγα στην λαϊκή με το αναπηρικό μηχανάκι μου. Υπέφερα από σπονδυλο-αρθρίτιδα βαρειάς μορφής και μόνο με το μηχανάκι μπορούσα να εξυπηρετηθώ, αν φυσικά κάποιος με βοηθούσε να καθίσω σ’ αυτό και μετά να σηκωθώ. Εκείνη τη μέρα πήγαινα σ’ ένα ανθοπωλείο, για ν’ αγοράσω ένα λουλούδι. Λίγο πριν το ανθοπωλείο με σταμάτησε ένας κύριος που καθόταν σ’ ένα παγκάκι και με ρώτησε:

– Συγγνώμη κυρία, τι έχετε και είστε σε αναπηρικό καροτσάκι;

– Έχω πολλά προβλήματα, του απάντησα.

– Εγώ είμαι Άγιος, είπε. Θα σε κάνω καλά! Τι άλλες αρρώστιες έχεις;

– Ε, έχω πάρα πολλές! Τι να σου λέω!

Δίπλα του καθόταν μια κυρία και όταν τον άκουσε να τα λέει αυτά, άρχισε να του φωνάζει: «Σήκω φύγε, ρε! Φύγε!»

– Ποιος είσαι; τον ρώτησα όλο απορία.

Μου χαμογέλασε και μου είπε:

– Γεώργιο με λένε

– Μήπως θέλεις χρήματα;

– Όχι, όχι. Μόνο να μ’ ανάβεις ένα κεράκι, όταν πηγαίνεις στην εκκλησία.

Και τότε, προστακτικά, μου είπε: «Σήκω όρθια!»

Εγώ ξεχνώντας εκείνη τη στιγμή την αναπηρία μου, σηκώθηκα πολύ εύκολα και σαν μαγεμένη, χωρίς να γυρίσω να του πω»ευχαριστώ» ή να καταλάβω τι μου συνέβαινε, κατευθύνθηκα στο απέναντι ανθοπωλείο. Όμως, μετά από λίγα βήματα συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί και γύρισα πίσω να τον ευχαριστήσω. Στο παγκάκι όμως καθόταν μόνο η κυρία. Εκείνος ήταν άφαντος! Πίστεψα τότε στα λόγια του, ότι όντως ήταν Άγιος και μόλις επέστρεψα στο σπίτι, πήγα κατευθείαν στη βιβλιοθήκη που έχω όλα τα θρησκευτικά μου βιβλία, τ’ άνοιγα ένα-ένα για να δω αν ήταν κάποιος μέσα απ’ αυτά. Τον αναγνώρισα στην μορφή του Οσίου Γεωργίου Καρσλίδη.

Με αισθήματα ευγνωμοσύνης ήρθα σήμερα να τον ευχαριστήσω στη Μονή του, για τη μεγάλη θεραπεία που μου έκανε και να του πω και για τις άλλες μου τις ασθένειες. Σήμερα με τη χάρη του περπατώ και κάνω όλες τις δουλειές μόνη μου, δοξάζοντας το Θεό που και στις μέρες μας ακόμη γίνονται θαύματα!












https://simeiakairwn.wordpress.com

ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒ ΕΔΩ