Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Τι θα μας έλεγε σήμερα ο άγιος Πορφύριος,αν τον ρωτούσαμε για τα τσιπάκια,για τον αντίχριστο κλπ;


Συνομιλία Άγιου Πορφυρίου με Ιερομόναχο Αθανάσιο Σιμωνοπετρίτη
- Πατέρα Αθανάσιε (με πήρε από το χέρι έτσι σφικτά), εγώ είμαι τυφλός τώρα, τα μάτια μου τα σωματικά δεν λειτουργούν, γιατί έχω καρκίνο στην υπόφυση, έχω όμως τα πνευματικά μάτια και βλέπω. Πριν φύγεις, θέλω να μου πεις.Τι είπε ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;

[Ήταν εκείνες τις μέρες μετά το Τσερνομπίλ. Ο κόσμος ήταν αναστατωμένος και πήγαινε κατά δεκάδες κάθε μέρα, ιδιαιτέρως στον πατέρα Πορφύριο που ήταν κοντά στην Αθήνα, και αναστατωμένοι τον ρωτούσαν: «Τι θα γίνει; Θα έρθει ο αντίχριστος να μας σφραγίσει με το 666;»]

- Γέροντα, μας είπε σε μια σύναξη προχθές να μην ανησυχούμε. Εμείς να ενδιαφερόμαστε να έχουμε μια ζωντανή σχέση με τον Χριστό και του αντιχρίστου να μην του δίνουμε πολλή σημασία, γιατί εκείνος θα γίνει το κέντρο της ζωής μας και όχι ο Χριστός.

[Αμέσως χτύπησε τα χεράκια του στο κρεβάτι]
- Τι λες παιδί μου, τι λες παιδί μου, δόξα σοι ο Θεός που βρήκα κι έναν πνευματικό να συμφωνεί μαζί μου. Για μας τους χριστιανούς, για μας όταν βιώνουμε το Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος. Δε μου λες; Εδώ που κάθομαι στο κρεβάτι μπορείς να καθίσεις εσύ;.
- Όχι, Γέροντα.

- Γιατί;

- Διότι, εάν καθίσω πάνω σας, θα σας πλακώσω.

- Πότε μπορείς να καθίσεις;

- Όταν φύγετε εσείς, Γέροντα, μπορώ να καθίσω εγώ.

- Ακριβώς, παιδί μου, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή μας. Όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό μας, μπορεί να έρθει ο αντίχριστος; Μπορεί να μπει καμιά άλλη αντίθετη ύπαρξη μέσα στην ψυχή μας;
Γι’ αυτό σήμερα, παιδί μου, δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας και γι’ αυτό ανησυχούμε για τον αντίχριστο.
Όταν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, τα πάντα γίνονται Παράδεισος.
Ο Χριστός είναι το παν κι έτσι πάντοτε, παιδί μου, να λες στους ανθρώπους, και τον αντίθετο δεν τον φοβόμαστε...

(Μας έστειλε η "συν αυτώ" Α.Α)


http://amfoterodexios.blogspot.com