Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Ο Άγιος Πορφύριος μού έδειξε αυτόν που ήλθε να μου κάνει κακό!


Όσιος Πορφύριος (1906-1991).
[Μαρτυρία του Σ.Σ*]: Κάποτε, πήγα στον Εσπερινό στον Άγιο Γεράσιμο [στην Πολυκλινική Αθηνών, κοντά στην πλατεία Ομονοίας στην οποία ήταν εφημέριος για πολλά χρόνια ο όσιος Πορφύριος] και κάθισα πίσω από τους ψάλτες, επειδή αγαπούσα τα μουσικά.



Ο Άγιος [άγιος Πορφύριος], προσεχτικά, απ’ τη δεξιά πόρτα του Ιερού μού έκανε νόημα να πάω εκεί και μου είπε:
– Σωτήρη, εκεί που καθόσουν ακριβώς από πίσω σου, είναι ένας κύριος που θέλει να σου κάνει κακό!

Κοίταξα προσεχτικά απ’ την κουρτίνα και τρόμαξα. Πριν από λίγο καιρό ο άνθρωπος αυτός είχε μηνύσει έναν αθώο και πήγα βασικός μάρτυρας στο δικαστήριο.
Η κατάθεση μου ήταν καθοριστική στην απόφαση του δικαστηρίου και ο άνθρωπος αυτός τιμωρήθηκε με ένα χρόνο φυλάκιση. Είχε πληρώσει, είχε βγει απ’ τη φυλακή και αγριεμένος με παρακολουθούσε, χωρίς να το καταλάβω για να με εκδικηθεί που αποκάλυψα όλη την αλήθεια.
Ο Άγιος με έβγαλε προσεχτικά από άλλη πόρτα και έφυγα γρήγορα-γρήγορα. Φοβήθηκα πολύ και, επειδή έβλεπα εφιάλτες μ’ αυτόν τον επικίνδυνο άνθρωπο, πήγα στον Άγιο και όταν του το είπα, μου απάντησε:
– Να μη φοβάσαι. Θα προσευχηθώ εγώ και δεν θα σε ξαναενοχλήσει ποτέ.

Πράγματι, από τότε δεν τον ξαναείδα πίσω μου και ηρέμησα.

(Επιμέλεια Στέλιος Κούκος) 
* Ολόκληρο το όνομα αναγράφεται στο πιο κάτω βιβλίο.

Απόσπασμα από το βιβλίο, ο “Όσιος Πορφύριος ο Προφήτης, Μαρτυρίες”, τόμος β’, έκδοση Αγιοπαυλίτικο Ιερό Κελλί Αγίων Θεοδώρων, Άγιον Όρος.

https://www.pemptousia.gr